• Kemscyikeorah

    nice tatt00

  • tony

    he soooooooooo skinny

    • Brianna_williams29

       anyuhmaybeskinnyto

    • Brianna_williams29

       anyuhmaybeskinnyto

  • http://twitter.com/deedeerussell Dee Dee Russell

    Pull your durn pants up! Ridiculous. Looks like starvation victim, thought that blazing 10k worth of weed a month would give a bro the munchies.
    His stylist needs a slap.

    • Brianna_williams29

      dntbetlkingboutwizlikedat

    • Brianna_williams29

      dntbetlkingboutwizlikedat

  • http://twitter.com/AndiiOneck Anderson Carrero

     woouu o.o

  • Brianna_williams29

    omgwizyuhgotallofdemtattsooooooosodamnsxy

  • Brianna_williams29

    omgwizyuhgotallofdemtattsooooooosodamnsxy

  • Brianna_williams29

     sofuckinsxy

  • Steveorulestheworld

    looks like easy e

  • Maddenm

    u need slapped bitch. didnt kno you was so proper. if ur so proper you wouldnt be critical and judgemental of othes DEE DEE…  so the dude wears his pants below his ass. and pays 5k for a belt. makes no sense huh? haha it dont gotto  yo, cuz its his style, quit hatin and miss DEE DEE, ur being critical of his style, mind or own business, like u dont have problems? ur callin someone out cuz there pants?, worry about urself. like if u was so perfect you wouldnt be judging his fuckin ass hangin out. wear ur fuckin hat straight, it looks a lil crooked.  looks liike shit and f.y.i. every generation is different, so kids and dudes these days wear there pants low. it is what it is, jus like in other generations, styles were in, only thing outta style is that attitude of urs, dont judge others is the point, your sinning by bein a bitch. he can do what he wants, wiz works hard. fix that hat, i dont wanna have to tell you again

  • Maddenm

     by the loooks of ya old ass, looks liek ur generation was in the 70’s and wore pants past their belly buttons.  ur stylist needs slapped and ur hatin on him, i figured you didnt kno who wiz was, but i see u did researh and obviously found his youtube video of him sayin he spends 10k a month on pot-easy. maybe his metabolism isnt loike urs porky. dude can prolly eat a fuckin pig and w/e else he so desries and  he prolloy still wont gain wait, instead of being critical of ppl and scanning the interent to knit pick. why dont u work harder so u can afford a stylist. he can give u advice on ur retarded outfits. wear that hat straight, if u took time to watch videois of wiz, ur jus jealous he got 10k to spend on w/e he likes, ur mad cuz u want a stylist. well work and use the hours u use scanning the interent and work during those hours, ur a grown ass women. dee dee. okay. grow the fuck up and if i was u i’d break my computer b/c its not doin ya any good. oh and if u think hes starving bc of his slim body, get lypo and all the fat u take off ur body, give to wiz. what a bitch.and ur blue shit above ur yes looks horrible. e4specialy with ur orange shirt. looks like ur dressing up for halloween/ forth of july with that makeup—- im a dude and evenm i kno that looks horrible. enjoy ur day dee dee and remember what comes around goes around. u must really be miserable and im sure these comments will make ur day, maybe u can go around and wine how rude i am, but b4 u do so, read ur comment posted b4 me and put urself in someone elses shoes an dyoull realize ur jhus bein rude and miserable, hater, =) i cant even put into words how annoyed u made me with ur comments. act proper u grown ass women and geta life more importantly. if this is what u do in ur free time i can only imagine what hell u put ur bf thru. nvm u aqint got one with thta attitude ha.

  • Maddenm

    im sorry excuse my comments, after looking at twitter u look like a clown lmao omg how can u judge another african american.  so rude. i look up to wiz and i dress the same way. u really hurt my feelings dissin my idol that way. how will i ever go on. blues clues blues clues. blue and magenta will jus be my new idols i suppose. riff raff

  • a.cb

    fake ass, wayne wanabe, fuck up outta here. ps  On My Level is a dope track, one!

  • Gu_souza13

    Engorde teu ce naum tu vai morre!

  • http://www.facebook.com/Biel.2L Gabriel Silva

    Wiz Khalifa Eo Melhor  !

  • http://www.facebook.com/Biel.2L Gabriel Silva

    Wiz Khalifa eo Melhor !!!

  • http://www.facebook.com/zaido.datu Zaido Datu

    idol?